.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فعاليت ستادهاي امتداد مهر در گيلان

رئيس ستاد امتداد مهر گيلان از فعاليت دفاتر ارتباط مردمي احمدي‌نژاد در قالب امتداد مهر در گيلان خبر داد.

محمدرضا خاكسار در جلسه ستاد مردمي حمايت از احمدي‌نژاد در اين شهر به تشريح حوادث پس از انتخابات پرداخت.
وي افزود: امروز با تدبير همه نيروهاي دلسوز به انقلاب و نظام شاهد آرامش در كشور هستيم و اعضاي اين ستادها بايد در قالب بنياد امتداد مهر به فعاليت خود ادامه دهند.
خاكسار ادامه داد: ستاد امتداد مهر در آخرين ديدار با احمدي‌نژاد تاكيد داشتند كه اين تشكل به فعاليت خود ادامه مي‌دهد و معتقد بودند كه شهرستان‌ها نبايد درباره عزل و نصب‌ها بي‌تفاوت باشند و اگر نااهلي قرار است بر مسند قدرت بماند، به طور مستقيم با نهاد رياست جمهوري مكاتبه كند.
وي از مسئولان ستادهاي امتداد مهر در شهرستان‌هاي استان خواست به صورت علني دفاتر ارتباط مردمي احمدي‌نژاد در قالب امتداد مهر در گيلان را حفظ كنند.
رئيس ستاد امتداد مهر گيلان همچنين از همه مسئولان شهرستان‌ها خواست تا هر چه سريع‌تر اقدام به تشكيل شركت‌هاي تعاوني با مشاركت تمام فعالان ستادهاي امتداد مهر كنند.
خاكسار گفت: قرار است دولت در آينده برخي از كارها و فعاليت‌ها نظير صندوق مهر امام رضا (ع) و يا سهام عدالت را به بنياد امتداد مهر واگذار كند.
وي با انتقاد از روند فعاليت مديريت استان اظهار داشت: گيلان هيچ گونه تغييري نكرده و بلكه عقب‌نشيني هم داشت.
رئيس ستاد امتداد مهر گيلان اضافه كرد: عده‌اي از پول و امكانات دولت استفاده كردند و عليه دولت نيز اقدام مي‌كنند.
خاكسار اظهار داشت: افرادي كه در دولت نهم در گيلان مسئوليت گرفتند، فقط لباس عوض كردند اما در زمان انتخابات رياست جمهوري دهم اكثر مديران استان در جبهه مخالف دولت بودند.
وي با اشاره به اينكه برخي به نام اصولگرا وارد ميدان شده و ضعيف كار كردند، تصريح كرد: به عنوان نمونه با تغييرات در معاونت عمران استانداري گيلان وضعيت عمراني استان پسرفت داشت و در بحث محصولات كشاورزي نيز موفق نبوده‌ايم.
رئيس ستاد امتداد مهر گيلان خاطرنشان كرد: اخيراً برخي از نمايندگان مجلس در حال زد و بند با تعدادي از مسئولان اجرايي استان درباره عزل و نصب‌ها به ويژه انتصاب مديران كل هستند كه بايد تا آمدن استاندار جديد به عنوان نماينده عالي دولت دهم در گيلان از آن جلوگيري شود و اصولگرايان استان نيز نسبت به اينگونه عزل و نصب‌ها هوشيار باشند و در برخي موارد جلوي آنها گرفته شود.
در پايان اين جلسه اعضاي ستاد امتداد مهر گيلان در نامه‌اي از دولت دهم خواستار تغييرات اساسي در مديريت ارشد استان شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.